Jag verkar aldrig komma hem ;O

Haha, jag verkar aldrig komma hem verkar det som, fullbokad, YES! ;O Först var det Gävle några nätter, Stockholm, Gävle igen, sundsvall (hos pappa för att fixa lite innan fotograferingen, fick förresten ett till fotojobb, dagen efter bröllopet ska jag fota familjefoton till pappas grannar ;D ) och sen en natt hos Johanna! :D Inatt sov jag hemma dock och inatt är det oklart vart jag ska sova, haha xD

Annars då? Jorå, just nu fixas det för fullt inför kvällens bravader ;) STADSFESTEN; YES! Har precis färgat håret också, blev en rätt cool färg, som alltid, unik. Haha, kommer kanske en bild imorrn eller så. Johanna ska klippa mig nu och sen fortsätter det med lite mer gott i glasen, lite choklad och annat roligt!


Livet leker, HÄRLIGT! SES!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0