It´s a mad world..

Nu händer det mycket, och det gillar jag! Då hinner man inte tänka så mycket!

Till att börja med fyllde söta Caroline 18 år i fredags, så var där på lite kalas, för att sedan fortsätta festligheterna hemma hos Sandra och till sist blev det utgång! Hamnkrogen for life säger jag bara ! Med undantag för viss dramatik, som jag som vanligt ångrar såhär i efterhand, men men.. Man verkar aldrig lära sig.. På lördagen blev det att kliva upp tidigt för att bege mig ner till Nolby där jag skulle spendera resten av helgen. Jag skulle vara barnvakt till mina småsyskon där nere + två sötnosar till, Leah & Nellie :) Jag och Pontus hade vattenkrig, jag förlorade.. dyngsur blev jag, haha xD

På söndagen tog jag det bara lungt, läste ut den tredje boken i Twilight, jag är helt förälskad i serien, så på tisdagen köpte jag den sista boken och är snart klar med den med ;D I måndags blev det solning ute på smitingen, brände mig såklart och sedan var den solveckan borta :( Men men, det har inte varit så himla bra väder för det dom sista dagarna heller satt :P Jag, Johanna, Cebbe, Erik, Sandra och Carro tog ett kvällsdopp i långsjön på tisdagskvällen, ashärligt! :D

Igår for jag ner till Sundsvall en snabbis, för då hade gulliga Therese och Matthias köpt en present till mig, nåt till kameran fick jag veta, en kameraväska! ASBRA! Haha, jag fastnade med Therese så länge att jag missade bussen hem xD

Idag drog jag, Jossan & Johanna ut till smitta igen, och den här gången brände jag mig INTE, och badade också ;)

Har precis sett att jag har ungefär 4 dagar där jag inte har nått inbokat fram till den 9:e augusti! Såhär ser det ut:
Gävle 8-12/7
Kolmården 18-19/7
Stockholm 20-21/7
Erik 19 år 23/7
Barnvakt 23/7
Stadsfest 24-25/7
FEST 24/7
Jobba 27-31/7
Johanna 19 år 2/8
Göteborg 2-7/8
Foto/filmjobb/Bröllop 8:e

Snacka om att jag kommer vara helt färdig den 9:e augusti! I LIKE IT! 
SES/HÖRS!




Kommentarer
Postat av: Julia

Om du har så mycket inplanerat hoppas jag att jag kanske kan få gå med er på stadsfesten så att jag får träffa dig lite i sommar i alla fall :)

2009-07-05 @ 23:01:17
URL: http://spjulia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0