GÄVLE



Igår var vi på Sommar Kväll i Gävle, nåt som är varje onsdag här i Gävle och igår var det Babsan, Nanne Grönvall och hennes sjukt heta dansare Niklas och Marcus som gästade! Det var verkligen superkul och dom var asbra, fast jag inte är så stort fan av Nanne så tyckte jag att hon rockade fett! :D Idag har det spöregnat hela dagen så vi har bara hållit oss inne, lite tråkigt, men jag jag lyckats underhålla mig rätt så bra endå, Johanna ringde så vi tjattrade på i lite över en timme och sedan har jag även prövat mitt ny anagellack som jag inhandlade igår, supersnyggt! Svart från depend, jag skulle egentligen ha ett rött, men det fanns inte.. Annars har jag också köpt två diadem, ett rött och ett svart. Haha, gissa om jag vart lite glatt överraskad när jag öppnade aftonbladet förut idag och får se två stora helsidor med olika diadem, som tydligen är väldigt inne just nu! Haha, lyckoträff! ;D

Well, well! HÖRS SEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0