Tisdag

Igår hann jag inte uppdatera någonting alls, jag hade nämligen fullt upp hela dagen! Haha, dagen började med kaos, jag skar mig på en frukt/potatis skalare, och rinnande blod var ett faktum. Usch, ont gjorde det också! Sen kilade jag iväg till biblioteket för att möta upp Johanna för att plugga. Har den sista inlämningen i Geografi på fredag, då det även är kursprov, och sen är den kursen slut. Men det slutar inte där, jag har både prov i religion och historia den här veckan, dessutom började min distanskurs i samhälle b i måndags. Tess och Cebbe joinade oss efter några timmar och det bestämdes även att det skulle bli ett besök på gymmet senare på kvällen.

Sagt och gjort, kvällen spenderades på Spegeln med Tess och Marcus, haha behöver jag säga att jag nog inte såg riktigt klok ut? Stog på en maskin i yup 5 minuter, sen var jag helt död! Jag insåg att jag är nog rätt otränad! haha, men jag kämpade på i 20 minuter till! ;D Sen gick jag och Tess vidare hem till mig, hon sov nämligen hos mig. Och idag fyller hon år! Grattis igen, bild finns nåt inlägg längre ner! Jag gjorde mitt bästa imorse och det reulterade i frukost på sängen med mig svagt sjungandes Ja må hon leva... Cappucino blev det till och med! :)


Nu måste jag leta vidare lite info om Stockholm och så, till resan som kommer snart! :D längtar! SES! PUSS !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0