Pusta ut

Mja, nu kan jag äntligen pusta ut, nu är provet gjort. Nu är det bara att vänta på att Jonas, min lärare i geografi ska rätta det och lägga ut resultatet på webben. Egentligen skulle jag ha gjort provet igår, men då fanns det inget prov, så jag mejlade om det, och idag hade han fixat problemet!

Idag har jag hunnit med ganska mycket faktiskt, först for vi upp till Dollarstore för att jag skulle köpa en ny vägg-kalender, men dom var slut, men jag hittade i alla fall ett fotoalbum för ett mycket rimligare pris än vad jag tänkt mig, och sånt är ju alltid kul! Sen åkte vi och handlade lite på Coop, jag och marcus ska nämligen ha ysmiddag ikväll, fahjitas(Stavning?) och sen ska jag göra en chokladkaka till efterätt och sen ska vi bara mysa! Film kanske det blir också! Efter det så blev det stan en snabbis, synd att stan stänger så tidigt på lördagar, tre. Man hinner nästan ingenting. I alla fall, på stan hittade jag lim till fotoalbumet och en mascara. Mascara har jag ju nyss köpt, men jag var tvungen att köpa den, denvar ju så billi! Den hade kostat 139, och nu kostade den 49! Så jag slog till direkt!

Nu ska jag byta om och springa ner till marcus! Ha en trevlig kväll, för det ska jag !

PUSS!

Kommentarer
Postat av: julia

Fajitas... Hur brukar du göra din? Brukar du blanda creme fraiche, tacosås och Fajitakrydda och sedan blanda ner de stekta kycklingfiléerna och låta det stå inne i ugnen i ca 25 minuter? Det är asgott!

2009-01-04 @ 13:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0