Nyårsafton!

Okej, då tar vi allting från början!

Dagen började med att mamma hjälpt emig att fixa iordning mitt hår, jag hade ju köpt såna här hår-tjoppar, som skulle göra mitt hår lockligt och glitter för att ja, för att jag skull glittra helt enkelt! Jag och marcus skulle bli hämtade halv åtta, så innan åt jag lite mat med familjen och skålade och så, sen for jag till marcus. Sen blev vi hämtade och anlände till marcus pappa vid kvart i åtta. Väl där så träffade vi Linnéa och Alexander, som också var bjuden på middag och så, jättetrevliga var dom, och nu har jag åter igen fått för mig att jag ska ta hål i näsan, Linnéa hade det, och det var såå snyggt! Ja, vi får se hur det blir med den saken då! Vi åt en tre rättersmiddag som började med skagen-trekant, sedan varmrätten som bestod av potatisgratäng och oxfilé med grönpeppar&whiskey-sås, MUMS var det! Och till efterrätt fick vi pannacotta med hjortronsylt. Pannacottan var en helt ny upplevelse för mig, det hade jag aldrig provat, och jag kommer nog inte göra det igen. Vi lämnar det så :P
 Kvällen fortsatte med mycket trevligt sällskap, snacks, underhållande spel och smällare och champagne! Vi spelade bl.a Med andra ord och Lika par leka bäst, det sistnämnda var jätteroligt! Rekomenderar dock att man inet spelar det med sina föräldra, då det kan komma fram vissa obekväma svar :P Sen vid 04.30 tiden var jag äntligen i säng!

Kan ju lägga till att jag var nykter hela kvällen, den enda alkoholen som jag drack var ett glas champagne vid tolvslaget. Är faktiskt jätteglad att det blev så, annars hade jag nog inte haft så roligt som jag hade det!

Bilder kommer upp senare, min dator strejkar tyvärr fortfarande! Sen ska jag också skriva en års-resumé av 2008!

Mycket trevlig och lyckad kväll helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0