Lördag

  

TJO=) Igår var en lyckad kväll! Först middag ute i solum, tacoos!! MUMS! Sen in till stan, byta om och springa ner till macken och möta cebbe. Lite dricka, godis och chips senare så kom erik oockså och vi tittade på Madagaskar 2, sen spelade vi lite Guitar Hero, jag provade för första gången! Dock var cebbes gitarrer trasiga, så vi fick spela på de vanliga doserna. Jag blev måttligt stressad kan jag ju säga! Haha! Efter det tittade vi på Jeff Dunhams Julspeciall, I like it!

Idag har jag varit ut på en sån där långpromenad igen, jobbat och följt med mamma på ärenden. Lite-av-varje-dag så att säga! har precis fått veta att min nästa helg kommer att spenderas i älskade GÄVLE! <3 LOVE THAT!

Nä, nu skriker marcus att jag ska komma, han har nämligen lagat mat åt oss! Hare bra, så hörs vi imorrn igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0