Klantigt

Haha, min pojkvän har lyckats igen! Jag hade ställt klockan på 07.15 åt honom, och vad gör han? Jo, istället för att trycka på snooze, så trycker han av, idag igen! Haha, han har lyckats med detta förut gott folk, ungefär 5 gånger kanske? Haha, vi beslutade att det är slut på att han ska sova längst ut, det slutar bara med att vi båda blir sena!

Jaja, nog om det! Idag är jag ledig, tack vare det nya schemat! TACK SCHEMALÄGGAREN! Idag ska jag inte göra så mycket väsen av mig, jag ska fika lite, gå på en sån där lång 5-kilometerspromenad, och sen förhoppningsvis sätta igång med geografin! Som tur var så hade jag fattat fel angående geografin, jag trodde nämligen att detta var den sista kursveckan, men det var det inte till min glädje! Nu slipper jag oroa mig för att göra provet på fredag! YES! På fredag ska jag för övrigt åka ner till Nolby, till pappa närmare bestämt. Marcus tar jag med mig också, vi har lovat att vara barnvakt den här helgen till min busiga lillebror och min äldsta lillasyster. Mja, fullt hus lär det bli, behöver jag tillägga att Pontus endast är 6 år? Ja, roligt kommer det bli i alla fall! Länge sen man träffade dom nu, på lucia tror jag det var senast!

Nä, nu ska jag fika! Hare bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0