Jag lever!

Jag skulle bara in en snabbis och berätta det! Haha, nä, men helgen har gått bra, även om vissa var ganska omöjliga (nämner inga namn;P) och Pontus är som vanligt gulligast, snällast och underbarast! Mera sånna helger ska vi ha! Bilder kommer som vanligt sen i en hel drös.

 Den här veckan kommer tyvärr bara att bjuda på plugg, plugg och mera plugg :/  Imorrn ska jag möta upp Johanna på bibblan för att plugga, sen kommer vi även att vara där på onsdag! Geografi A, Samhälle B, Religion, Historia och Filmkunskap. Usch, tråkiga ämnen. Men men, jag överlever säkert, har jag överlevt en hel helg med två små barn, så klarar jag nog det mesta! Haha, gonatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0