Jag har lyckats igen!

Fan också! Och nu får man säga så! Jag blir så less på mig själv! För några veckor sedan satt jag på nätet och surfade efter ett nytt och billigt headset till mobilen, hittade då ett för bara 19kr och en 20:a i frakt! Perfekt tänkte jag och beställde det genast! När jag får paketet, vad ser jag då att jag har köpt? Jo, en handsfree! En lur=man kan INTE lyssna på musik, och dessutom, när jag skulle pröva den så var den trasig! :O

Och nu mina vänner, så har Emmelie lyckats igen! Joru! Igår var jag inne på tradera för att leta efter ett headset där istället, jag är så less nu på att inte kunna lyssna på musik! Ja, åsså hittar jag ett headset (tror jag) för endast en 50 lapp, lägger ett bud på 51 kr, man brukar nästan alltid bli överbjuden i dessa aktioner, men äsch tänkte jag, jag provar väl! Ja, idag, alldeles nyss dimper det ner ett vinnar mejl i min mejlbox, jag har vunnit auktionen! Glad blev jag, tills jag tittade på annonsen igen, jag har köpt en till HANDSFREE! FAAAN och jävla helvete! Ja, så nu måste jag punga ut med 68 kr för nåt jag inte ens vill ha! jag kan ju tilläga att jag skulle få skicka tillbaka den förra jag köpten, den var ju till och med trasig, men det har jag inte gjort, företaget slutade att höra av sig och nu orkar jag inte bry mig mer! Så nu måste jag iväg till banken och föra över dessa 68 kr ochvänta på en handsfree jag inte ens vill ha! Jag måste sluta handla på internet helt enkelt! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0