Irriterad!

Just nu har jag precis kommit hem från årets första skoldag och jag är måttlig less redan! Jag kom till skolan som vanligt vid åtta för att ha min första lektion, Arbetsmiljö och säkerhet. Men istället för den vanliga läraren så kommer rektorn in och säger att läraren blir lite sen, men han skulle komma innan lektionen var slut. BULLSHIT! Han kom en kvart efter att lektionen slutat! Jaha, det var bara att sitta och vänta på nästa lektion då, den skulle börja klockan 12, så jag satt mig och tittade på Trolltider, så sööt julkalender, älskar den! Och som om det inte vore nog så kommer jag upp till salen vid 12, då kommer läraren och säger; - Du vet att det inte är någon lektion idag va?" Behöver jag tillägga att jag blev asförbannad! Jag hade alltså suttit på skolan sedan åtta, och för vad? För att få åka hem! USCH! Sånt gör mig så less! :/ Nu ska jag fortsätta sura ett tag till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0