Härlig dag

Idag har det varit en ganska bra dag, lugn om inte annat. Passar mig perfekt, jag är nämligen helt slut! Jag ska gå och lägga mig och sova en stund strax tror jag ;P Idag hade jag bara två lektioner, vilket var jätteskönt! Dock så började min första redan 08.15 :/ Det är lite tidigt för min smak, fast å andra sidan så börjar jag hellre tidigt än att sluta sent! Jag hade iaf rörlig bild, där började vi filma vad som sedan kommer att bli vår studentfilm! Roligtroligt! Sen hade vi religion, inte lika roligt! Hann även med en sväng på stan med Johanna, så nu har vi kirrat en present till Tess som fyller 19 år på tisdag! Jag är bjuden till henne för att fira hennes födelsedag på lördaf, men jag kan ju tyvärr inte eftersom att jag sedan länge tillbaka har lovat att vara barnvakt åt min busga lillebror så att pappa och annica fick åka upp till stugen en helg utan barn. Men men, hon får ju en present av mig iaf, och dessutom så åker vi till Stockholm snart, så jag får väl fira henne där! Som jag längtar till Stockholms resan nu! Den 5:e drar vi!

Nu ska jag ta och hoppa i säng en stund, sen ska jag till Marcus vid sex-tiden och käka middag, Mysigt!
Ha en fortsatt trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0