Hallå där, älskade helg!

Den här veckan har det varit lite dålig på uppdateringar, men jag ska försöka bättra mig!

Den här veckan har jag varit duktig, jag har hunnit med att träna 2 och en halv gång! ;D Poäng till mig! Dessutom har jag varit på lillasysters konsert, hon ägde trumpeten! Haha, jag blev jätteimponerad! Hon går ju i trean och då får man välja mellan ett antal instrument, och sedan har man som en liten klassorkester och det var alltså den jag var på. Hade förberett mig på ganska mycket oljud faktiskt, men blev ganska hyffsat positivt överraskad! Så det var roligt! :D Sen har jag hunnit med plugga lite, men inte mycket. Hade prov i religion igår, och ja vi får väl se hur det gick på det.. Sen har jag även prov idag, 2 st och en inlämning. Uscha, jag hatar när man får allting samtidigt! Först är det i historia, men dte tänkte jag faktiskt försöka få skjuta upp, jag har kursavslut i geografi idag också, så jag ska lämna in den sista uppgiften idag och sen väntar ett prov på fem timmar! Behöver jag ens nämna att jag inte är klar med uppgiften än? :S Men jag har faktiskt varit lite duktig, jag börjar egentligen inte förren kl.12 idag, men jag åkte ner till halv nio i alla fall, satt jag kan försöka bli klar med inlämningsuppgiften.

Nu måste jag fortsätta! Hör av mig lite senare, då jag har en rolig nyhet att berätta!

Kommentarer
Postat av: CARRO ,

tyst, du skulle ha varit där :(

2009-01-30 @ 09:08:18
URL: http://tjallla på dig själv ;(
Postat av: Julia

Nyfiken

2009-01-31 @ 12:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0