Gävle

 

TJO=)

Är fortfarande kvar hos mormor i Gävle, bilder kommer sen, när jag kommer hem! :)
Igår var vi hos min moster Pia och firade henne, hon fyller 40 på tisdag. Det var trevligt, hehe Pia fick mammas gamla rök-jacka som mamma hade sparat åt henne i 15 år! Ni skulle ha sett minen på henne när hon fick se den! Askul vare! :D Annars då? Jo, jag har shoppat en hel del, dock inte till mig själv, jag har inte hittat så mycket, en data-väska fick jag av mamma iaf. Det behövdes, nu hoppas jag bara att datorn får plats i den! Annars blir det jobbigt! Men jag har hittat en del till Marcus, vad det är säger jag inte, man vet aldrig om han tar sig en titt in här!  Det är jättemycket rea här iaf, men dock bara på "fula" kläder, hehe inga som jag gillade iaf.

Igår kväll gick jag på bop med mamma och Mats, Wallander, Hämnden blev det. Kanon film! Den rekomenderar jag! Idag ska mamma och co åka och bada på Fjärran Höjder, och jag och mormor ska passa på att åk aut till Valbo, hoppas det finns mer där ute, än vad det fanns inne i stan!

Hoppas ni har haft en bra helg, det har jag! Haha, hörde att Johanna, Cebbe och Marcus hade varit ute igår, jag är glad att jag inte kunde följa med, hörde att vissa inte mår så bra idag xD

PUSSHEJ! MOT VALBO!

Kommentarer
Postat av: Emma

BROLLE ÄR MIN!!

2009-01-20 @ 12:51:20
URL: http://eemmakat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0