2008 - En sammanfattning!

Januari - Jag, Johanna & Marcus bakade vår jättetårta, 6 lager! Det blev en hockeymatch, Timrå - Modo, modo vann! Det blev en hel del film/bio också!

Februari - Jag pimplade för första gången, var på teater; Snövit! Det var också den här månaden som jag för första gången stiftade kontakt med Landsarkivet, som nu är mitt absoluta favoritställe!

Mars - Marcus flyttade till en egen lägenhet, så där spenderades mycket av tiden, annars hade jag sportlov, bodde på O´learys tisdagar och torsdagar(HOCKEY!) For även på en helgtripp till Edsele med marcus och åkte massor med skoter och bara myste!

April -  Jag var på körkortsutbildning, gjorde högskoleprovet med johanna, for upp på ännu en helgtripp med marcus,denna gången blev det pappas stuga uppe i Gräftåvallen! Firade sista april med hur mycket trevligt folk som helst, var också exakt ett år sedan jag träffade marcus för första gången! MYYS! jobbad även extra på landsarkivet!

Maj - for iväg med johanna till Gävle, Var på cruising i timrå, sprang runt på diverse middagar överallt!

Juni - Jag och marcus firade ett år tillsammans <3 Cruising i Sundsvall, många mysiga kvällar i stadsparken med kubb och spel, skolavslutning, min kusin tog studenten, vi grillade i Antjärn, mitt sommarjobb på landsarkivet började, och jag hann även med ett bröllop! gatufesten!

Juli - blev mest jobb, landsarkivet och sen smitingen, hann med en tältning i Byåker, stadsfesten, smalare än tord, brolle & norman! jag och marcus förlovad oss denna månad!

Augusti - johanna fyllde 18! Jag fyllde 18! Jag överraskade marcus och drog med honom till Turkiet en vecka och bara myste! Jag började mitt sista år på gymnasiet, for även ner till småland med marcus, var på 50-års fest därnere!

September - Jag & johanna tog mod till oss och piercade läpparna, hann med en ostkväll, lite träning, ett födelsedagskalas, en mysmiddag med marcus på sälsten, och även ett jobb, en filminspelning i sundsvall! Det var häftigt!

Oktober -  Marcus fyllde 18år! Vi var och såg Magnus Betner i Sundsvall! Lillebror fyllde 6år, diverse födelsedagsmiddagar, och andra middagar, hade nästa praktik även denna gång på landsarkivet! fast den här gången drog jag med johanna som även hon fastnade för det! Johanna drog till Thailand i tre veckor!

November - Nästan hela denna månad gick åt att deppa för att johanna var borta :( saknade henne som tusan där! Cebbe fyllde 18 år! hann även med några krogbesök ;D

December - konsert på teatern, såg sulo, staffan hellstrand och sara löfgren! Julen, som inte riktigt vart som jag tänkt mig, men ändå bra på sitt sätt. Nyår som inte heller blev som jag tänkt mig (blir det nånsin det?) men som ändå blev hur kul som helst!


årets bästa äventyr: Turkiet!
årets minnesvärda: dagen efter min 18-årsdag!
årets bästa ögonblick: Åh, fanns så många, men om jag måste välja, natten till den 20 juli! <3
årets lärdom: saker och ting blir aldrig som man tänkt sig, hur man än gör!
årets månad: augusti

Så, det var mitt 2008! Nu hoppas jag på ett ännu bättre 2009!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0