Uppdatering från huvudstaden!

Hejsan alla glada! Jag är tyvärr lite mindre glad, jag har så sjuukt ont i fötterna! Kan ju tilläga att jag har köpt nya skor, så det kan ju vara därför! Haha, men jag tänkte att , vafan vilken stad kan vara bättre att gå in skor i än självaste Stockholm? Haha, bullshit! Nu har jag ont :(

Men men, jag har shoppat jätte mycket bra grejjer i alla fall, en väska (sjukt nöjd), ett par skor som sagt, två par örhängen och ett par till lillasyster, leggings, ett linne, en jättefin vit typ tunika, hmm jag vet inte om jag har köpt så mycket mer. Aja, jag kommer säkert på mer sen! Hittills har vi i alla fall tagit några kort till projektet, men inte många, det är och har varit jättedåligt väder.. annars har vi sprungit runt i massor av affärer, och då menar jag verkligen MASSOR, gått några vändor i Gamla stan, sen var vi ut igår kväll en sväng också. Jag var dock trött vid halv 1-2, så jag fäljde inte med partyprinssessorna och grabbsen till stureplan, jag var nöjd som det var. Just det, vi träffade ju på tre trevliga härnösandsbor också! Pontus, Viktor och Johnny! De var alltså dom som vi var ute med! Trevligttrevligt! Får se om Johanna & Tess ska ut med dom idag också, cad jag ska gör vet jag inte, men det löser sig! Tror jag ska ta och promenare runt lite i Gamla stan för mig själv, rensa huvvet ni vet :)

Till imorrn har vi bokat biljetter på en teater, Arsenik och spestiga tanter eller nåt sånt! Kjell Bergqvist är i alla fall med, hoppas att den är bra. Annars har vi faktiskt sett en del kändisar redan, igår såg vi Karolina Gynning, Viktor Åkerblom, hon som spelar frun i Grabben i graven bredvid, och en manlig skådespelare från Wallander. Vet inte riktigt vad se sistnämnda heter, men jag ska kolla upp det! Bilder kommer såklart också sen, när jag har kommit hem ;D

Ha det så bra så länge! Det var allt från huvudstaden, over and out! / M´emmelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0