Nu kör vi!

Jag har precis kommit hem från mina underbara farföräldrar, alltså farmor & farfar! Fikat, pratat, ätit lite godis och pratat lite till, MYYS!

Nu ska jag ta och börja på insändningsuppgiften i samhälle b, eftersom att imorgon bitt dra ju jag, Tess och Johanna till STOCKHOLM! Yes, see yah! Känns skönt att det bara är den uppgiften kvar innan jag kan slappna av ett tag, Johanna sa dessutom att uppgiften inte var så jobbig som den ser ut att vara, och det känns ju välkomnande! När den är klar ska jag bara göra veckans närvarouppgift och sen packa färdigt. Hoppas också att Marcus kommer hit och kramas ikväll, stackarn skulle ju komma igår kväll, men då hade han somnat istället! Söt-paprikan min <3

Nu, måste jag börja, annars blir jag väl aldrig klar! Puss / Memmelie, som Jonas skulle ha sagt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0