Hej måndag och ny vecka!

Det blev ingen uppdatering igår, jag hann och orkade för den delen inte heller. Jag var helt slut! Först satt jag halva dagen och försökte plugga filmkunskap, sen blev det paus för träning med Tess, sedan tyckte vi att vi gjort oss förtjänt av lite subban, Subway that is! MUMS var det! Sen åkte vi hem till mig och bara tittade på dumburken samtidigt som jag försökte plugga och Tess hade sms-mani?! Haha, söt tjej det där, mellan varje sms, - Åh, va kissnödig jag är! Emmelie -- Gå på toa då?! Tess - Nä, jag orkar inte. Sen slutar det med att hon typ en halvtimme senare äntligen går på toa! Kanske inte så intressant för er att läsa men, jag tycker det är lite roligt! Haha, jag har dålig humor, jag vet ; )

I alla fall, nu sitter jag på skolan, två timmar tidigare(!), duktiga jag ska försöka plugga, eller ja, jag MÅSTE göra klart filmkunskapen idag, eftersom att jag, Tess & Johanna drar till Stockhom på torsdag morgon och kommer tillbaka på måndag kväll! Härligt! Can´t wait!

Nu måste jag väl börja antar jag, men först ska jag faktiskt ta och uppdatera mig på lite bloggar ;D Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0