Hallå i luvan!

Sorry att jag inte skrev nå tinlägg häromdagen, såg att det är många som har varit inne flera gånge och kollat! Jag hann helt enkelt inte! :/ MEN, jag kan ju berätta nu istället då, i lördags hade jag mitt första foto-jobb! YES! Lite stressat och nervöst, men jag tror att bilderna blev ganska bra bra i alla fall! Nu kanske ni undrar vad jag fotade för något? Jo, jag fotade en f´örening/stiftelse eller vad man ska kalla det, Odd Fellow heter den vilket fall som helst. Betalt får jag också, när jag har fixat färdigt med bilder, jätteroligt!

Förutom fotandet på lördag förmiddag så har jag faktiskt hunnit med ganska mycket ändå!

*Tränat
*Gjort om i princip hela mitt rum
*Städat typ hela huset
*Pluggat
*Jobbat
*Färgat håret på mig själv

Haha, det sistnämnda var lite krångligt, men det gick, ska snart torka håret och se hur det blev! Men nu ska jag gå ner och äta, fisk hörde jag det ryktas om, MUMS! Hörs senare eller imorgon! PUSS på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0