Bio

Var på bio med Emelie ikväll, vi såg den här,

GREAT movie, I´ll say!

Jag har ingen skriv-lust längre, därav no updates.. Men iaf så är det bestämt nu, jag blir uppe i Gräftån över nyår, ska bli såå skönt att slippa fest med alla här hemma. No affence, men jag vet hur det blir! Istället inviger jag det nya året med att vila upp mig i den kalla och härliga fjäll-luften! Känns askalas! Det enda som känns tråkigt är att Johanna & resten är ju kvar hemma. Men men, de finns nog kvar nästa år tror jag!

Nej, jag vill inte skriva mer nu, så jag stoppar där. Skriv-lusten kanske återvänder nästa år igen? Ska väl hinna med att skriva en sammanfattning av året också.

Puss & God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0