Äntligen helg!

Det har varit en händelserik vecka med blandade grejjer, flytt hjälp, otroligt roliga diskussioner, mycket skratt, ja en rolig vecka helt enkelt! Jag måste bara säga en annan sak också, jag älskar verkligen mitt jobb! <3 alla fantastiska människor som jobbar där! ALLTIHOPA! Love you guys!

Så, efter en så pass händelserik vecka tar jag en välförtjänt semster, jag är ledig idag och på måndag, och jag börjar helgen med att åka med Cebbe till Sundsvall för att beställa tatueringstider till oss båda! Ikväll drar jag till fjällen! Gräftåvallen närmare bestämt! I like it! Kameran ska med! OHJA!

SES! Ha en underbar helg, det ska jag!
PUSS!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0