Wow!

Hej där!

Shiet vad jag har haft roligt dom senaste veckorna! Tänk om det alltid var såhär! Jag är frisk, glad och bara väldigt väldigt lycklig! Det var rätt länge sedan jag kände såhär, trodde inte att jag skulle göra det igen. Jag har en sak kvar att "fixa", eller mer gå igenom, men om jag ska vara ärlig så vet jag inte om det riktigt spelar någon roll vad resultatet blir. Jag är nog lycklig i alla fall.

Veckan i Göteborg och över-dagen-resan till Danmark med vännerna var hur bra som helst, jag hade sjukt roligt under hela resan! Det ska helt klart göras om! LOVE YOU GUYS! Gbg bjöd på många skratt och måånga bilder! Några roliga citat från resan:
* "Pepperoni? Nej. Köttfärs? JA!"
Erik hade en liten fundering som han uttryckte under båtresan över till Danmark: "Du, hur är det med bögar i Irak? Finns det?" Haha, som vi skrattade! Hur fan kommer man att tänka på det liksom? xD
Cebbe i Danmark: "men jag vill inte betala med min 500-lapp och få norska pengar tillbaka!"
Sen har vi ju grannen våran som vi hade i Gbg, vi gick förbi dagiset som finns längst ner, och det dagiset hette något med trädet, varpå jag läste namnet på dagiset högt, "..trädet." sedan stannar plötsligt killen som går framför oss och säger: Sa du nåt? Ja, trädet, men inte till dig?! Killen: Jaha, jag trodde att du sa Alex! HAHAH xD den körde vi med hela resan sen! ;D

Vidare så var vi en sväng på Liseberg, jag (och jag var den enda) hade sett fram emot att få titta på Lotta på Liseberg, och som jag hade föreställt mig, det var jättebra! Nu såg vi inte hela, för då hade vi inte hunnit med nåt annat, men jag var supernöjd endå! Iaf till Cebbe och Erik kom på den briljanta idén att tvinga med mig och Johanna in i Hotell Gasten, och jag kan ju säga som såhär, jaghar nog aldrig varken skrikit lika mycket som då eller varit lika rädd som just då! och det säger jag bara, ALDRIG IGEN! iof så tror jag inte att Erik vill det heller, han blev skitskraj! Det var en nunna eller om det var en sjuksköterska som jagade honom där inne och han skrek som en liten tjej: "Aah, helvete hon jagar mig den jävla fittan! Du får 100 spänn om du låter mig vara!" ASROLIGT! Sedan var vi runt på stan och shoppade loss, jag tror att alla var lika nöjda för alla hittade något :) Som sagt så blev det ju en dag i Danamrk också, där vi började dagen med att gå på systemet, för det är nämligen 60 som är åldergrönsen där, så då måste man ju passa på! Jag köpten 70 cl Smirniff Ice, nåt som definitivt inte finns i Sverige! Det var roligt, och nåt som faktiskt var ännu roligare (som jag absolut inte hade räknat med) det var båtresan dit och hem! Nåt som var mindre roligt var tåg- och bussresan till och från Göteborg, så obekvämt att sitta upp och försöka sova. Behöver jag säga att dte inte blev många timmars sömn? Det värsta var att vi var hemma i Härnösand kl.06.00 på fredag morgon, och jag visste att jag inte skulle få många timmars sömn hemma heller, för det var bara att packa om och sedan kom pappa och hämtade mig för att sedan åka ner till dom i Sundsvall. Jag skulle nämligen jobba hela helgen här nere, ja jag är fortfarande här faktiskt ;P Igår hade jag nämligen mitt andra stora fotojobb, nämligen Therese och Mattias bröllop! Hur kul som helst var det! Jag var med Therese enda från kl.09.00 till sena natten inatt! Jag var med vid varje steg och det var verkligen jättehäftigt att få se alla moment! Sedan blev det ju inte direkt sämre av att jag fick till 1500 foton och 6 timmar film! Ska leverera fotona idag och jag hoppas att brudparet blir nöjda och glada, för det blev i alla fall jag.

Det här inlägget blev så långt så jag tror jag lägger in bilderna i ett separat inlägg senare! Nu ska jag göra mig iordning för det vankas dagen efter middag hos brudparet idag! CYA!


Kommentarer
Postat av: Tessan Åberg

Ja jag är såååå glad att du var med mig hela dagen!!! Det var helt underbart att ha dig där!!! Så fina bilder ja du vet vad jag tycker!!

Visst inte att du hade blogg förrän 2/3... bättre sent en aldrig =D

Puss och kram Therese

2010-02-03 @ 21:43:18
URL: http://lucindatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0