Underbart!

Åh, vilken underbar shoppingdag! Tack Anna & Johanna! <3  Hittade verkligen hur mycket som helst, ljus, trosor, en jättefin grå stickad tröjja, en kofta, tre linnen, lila, vit och blommigt, en kabel från datorn till förstärkaren (så jag äntligen kan lyssna på lite bra musik!) och en annan svart stickad tröjja :) Väldigt nöjd! Blev inte så dyrt heller eftersom jag fick presentkort på Gina Tricot när jag fyllde år :) You just gotta love birthdays and presentkort! :D 

Annars har det varit en bra vecka hittills, massor med film, mys och skratt med trevligt folk! Imorrn vankas det mer film för då blir det bio, Beck! Sedan får vi se vad som händer, funderar på att åka ut "på landet" nån dag och bara ta det lugnt, med Johanna, Sara & Krille. Bada, sola och fiska och bara vara :) Men vi får se hur det blir, var visst anordnad crusing på torsdag också, och på fredag blir det utgång och likaså på lördag för då är det bartömning :> Fullt upp, som vanligt! Sedan börjar kursen som jag ska läsa på måndag, Arkiv- och informationsvetenskap. Jag hoppas det blir roligt, är inte så jättepepp om jag ska vara ärlig. Har precis mejlat iväg en lista till en bekant över böcker som jag behöver till kursen, får se om hon kanske har några jag kan låna, vore kung! Dessa böcker var nämligen inte de billigaste man kunde hitta! Har även bestämt mig för att börja satsa på körkortet, anmälde mig till riskettan idag och ska väl sakta men säkert börja köra igen. Blev ju ett stopp på det när jag blev sjuk och inte fick köra bil med de mediciner jag fick, men nu jäklar! :D PEPP! 

Oj, klockan var visst mycket ser jag! Måste sova nu om jag ska orka gå upp imorrn, ska jag nämligen fika/luncha med en barndomskompis :) 

Godnatt! 
/ Pemlan, som Emlan skulle ha sagt ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0