Trevlig kväll+Rumskamrat

Tack för en supertrevlig kväll, Cebbe, Anna, Johanna & Erik! :D Vi har haft spelkväll ikväll, nog för att vi bara hann spela två spel men endå ;P Först spelade vi "Så det kan låta hemma hos oss" och sedan "Brainstorm" :)

Cebbe sticker till Norge och jobbar imorrn och är inte tillbaka förren om 14 dagar :( TASKIGT, SAJAH! :'/

Nä, nu ska jag sova! Haha, just det, jag har fått en inneboende i mitt rum också, Erik ;D Haha, om han snarkar inatt igen då blir det smisk! Haha, det där lät lite porrigt, men jag kom inte på nåt bättre för tillfället! x) Nä, GODNATT!

Bilder kommer i vanlig ordning upp imorrn, orkar inte fixa det nu ;P

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0