Sjuk

Usch, feber och förkylning, är inte min grej :/ Tänkte ha en lugn mysig hemmakväll igår med lillasyster och en film, dels för att mamma skulle få gå ut och roa sig för en gångs skull, och dels för att jag fick feber och blev förkyld, den planen sprack kan jag ju säga! Mamma for till Sundsvall på dagen och kom hem ganska sent, så hon orkade inte gå ut och därför kunde ju jag gå ut om jag ville, tänkte inte göra det, men det ramlade in ett och annat sms om att jag var bara tvungen att komma, och jag är ju ingen svikare, så det var bara att pigga på sig och ta sig till festen, som igår hölls hos Anna :) Jag hade verkligen jätteroligt igår, jag blev positivt överraskad! Mer av det tack! Men sedan när vi kom ner på krogen och dansgolvet kände jag tyvärr att det blev lite för mycket för kroppen, så det blev en tidig kväll för mig. Men jag hade kul så länge det varade! Haha ;P
Idag har Johanna med familj - lillebror varit här och fikat, jag fick en jättefin vattenkokare av dem! En röd, ascool! Nu ska jag bara lägga mig i soffan och kolla på tv, efter jag har aktiverat mig på kursen, som börjar imorgon! PEPP! Förresten, träffade min gamla chef på landsarkivet igår också, och fick en positiv överraskning, A-kursen skulle visst på studiebesök på landsarkivet den 10:e, gissa om jag blev glad! :D
Take care now, byebye then! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0