Shiet!

Vilken jädra fest det vart går! och hur det såg ut sen då! Haha, och dessa samtal och förklaringar på saker! xD 

Du:
Jag fattar inte grejjen!? Du kan inte läsa den här bloggen, lägga allt på minnet bara för att du sedan ska använda det emot mig. Jag skiver precis vad jag vill i den här bloggen, inte till dig och absolut inte för dig, fast jag kan ju inte stoppa dig från att läsa den, det får du gärna göra, men använd för fan inte det jag skriver här emot mig, till din fördel! En sak till, varför sa du det du sa inatt till mig och Aubergine? Söt "kärleksförklaring", frågan är bara om det var sant eller inte? Jag kan ju bara gissa, och eftersom det blir lättare för mig att tro att du ljög, så tror jag det också. Kan ju inte finns någon rimligare förklaring. Så, nu tror jag att jag har fått sagt mitt till dig, om du nån gång får för dig att du vill förklara vad du håller på med så kan du ju alltid slå mig en signal, du kan ju mitt nummer så att säga, och du vet ju var min brevlåda bor ;D

Blev ett lite konstigt inlägg, men kan du varken lyssna eller förklara, så får jag väl försöka nå dig här istället, eftersom du verkar läsa här hela tiden.


GÖTEBORG ikväll! SES den 10:e! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0