Life is good right now!

Haha, ja, man har ju sina bra dagar och sina dåliga. Jag känner att det här blir en bra dag! Det har inte hänt nåt speciellt, det är bara en känsla jag har! "Lek livet Emmelie" som någon så fint sa, ja jag tror fan jag ska göra det! Varför hänga upp sig på saker som ändå inte går att fixa? Man kan ju inte göra allt, haha xD Jag har härliga vänner, tar snart studenten, har precis lyckats ta mig igenom en redovisning för 34 pers! Jag är STOLT över mig själv! Ingen är som jag, inte ens DU! JAg är bäst, eller nej, jag är bättre än BÄST! Så det så!

Nu ska jag lyssna på Eric´s redovisning! See yah!



No one can take my memories away from me!

Kommentarer
Postat av: zcholanta

"det är rätta takter!" ;D <3

2009-04-09 @ 10:53:28
URL: http://zcholanta.blogg.se/
Postat av: mli

ofc it is! <3

2009-04-09 @ 22:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0