Jävla värld!

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, end now please?
Väck mig ur mardrömmen, nu tack? Allting känns såå feeel! Fix it, and while you´re at it, fix me! Vafan hände? Det känns som en orkan kom och drog med sig hela min värld, allt är som bort blåst! Jag vill kunna gå vidare, men det funkar inte så länge den här känslan inte tänker lämna mig, känslan av att det är något som inte stämmer, det är nåt som är fel med hela bilden. Jag önskar du kunde säga vad som hände, egentligen.   För jag vet att du ljuger!




Jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Julia

Stackars dig vännen, förstår hur jobbigt allt måste vara! Du är stark! <3

2009-04-08 @ 19:51:46
URL: http://spjulia.blogspot.com
Postat av: emmelie med TVÅ MM, som det ska vara!

Äh, I will survive! :D TACK GUMMSI! <3

2009-04-09 @ 22:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0