Hej mitt i natten!

Eller ja, nästan i alla fall!
Tänkte skriva några rader om hur duktig jag har varit de senaste dagarna! Jag har hunnit med mycket ska ni veta! Hämtade lillasyster på skolan idag, sen gick vi hem och jag stekte pannkakor! I´m the best på pannkakor! Har även hunnit med att både tvätta, hänga tvätten och plocka ur diskmaskinen samt diska! Städat har jag också gjort! Därför var det väl förtjänt att jag drog på teater tidigare ikväll! Och eftersom att jag älskar teater så kan jag nu vara lycklig i tio år framåt, den var askul! :D

Det blev en kort dag på skolan för min del, blev ett besök på sjukhuset istället, och jag som hatar sjukhus! Tur att jag hade Johanna med mig, tack vännen! :)

Njae, nu kom Johanna tillbaka så nu blir det sängen, är nämligen hos mitt andra hem, JOHANNA! Haha, hur kommer det sig att jag aldrig behöver sova ensam längre? I LIKE IT!


Väck mig ur min mardröm, jag saknar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0