Du är min enda längtan, varför förlorade jag dig?

Jag tar en paus i skrivandet på uppsatsen, jag är så otroligt trött på den! Uscha, jag hoppas att jag blir klar med den nån gång i natt, imorgon har jag verkligen inte tid för den, då är det ju slutprovet på fem timmar som ska göras. Usch, jag gruvar mig för det. Blir stressigt imorrn, jag måste kliva upp tidigt och göra provet, jobba, duscha och sen går bussen till sundsvall vid två. Men sedan blir det en bra helg tror jag! Först ska vi ju käka på kina och sen bowla i birsta, ska bli kul! Det var hyffsat länge sedan man gjorde nåt av det! Haha, sist jag bowlade var med Johanna, Cebbe och Marcus tror jag, och det var ett tag sedan, då blev vi alla spöade av Marcus, bowling-fantasten! Haha xD Sen stannar jag i Sundsvall till på måndag, pappa drar till Åland så jag ska få spendera helgen med Pontus! Får se om Victoria ska vara hemma också, jag antar det. Hoppas på en trevlig och mysig helg! Känns lite konstigt att jag inte ska ut nånting, jag har ju varit ute två dagar i veckan i en månad! Men det känns skönt att kunna vakna och inte känna sig bakis, haha jag låter som värsta alkisen(stavning?) men det är jag inte! Jag lovar :)

Nu när samhällskursen avslutas imorrn så ska jag börja med körkortet på allvar också, jag måste ju fixa det innan sommaren då jag och Johanna drar ner till Göteborg till att börja med, sen får vi se vart vinden för oss! Jag känner mig så otroligt fri helt plötsligt, jag kan göra precis vad jag vill! Det kunde jag i och för sig innan också, men allting känns så annorlunda nu. Annorlunda på ett bra sätt : ) Det var kanske precis vad han och jag behövde ändå, som någon sa till mig för nån vecka sen.. visserligen var hon lite lätt berusad, men men ;P Sagt är sagt som nån annan brukar säga.. Haha, det är många som säger saker, på tal om det, jag fick ett jättehemskt sms idag, jag trodde att mitt hjärta skulle stanna! Haha, det var ett sånt här april-skämt-sms, ett tips till dom som får det, LÄS HELA SMS:ET INNAN DU FÅR PANIK. Kan ju tillägga att det var just detta som jag inte gjorde, läste hela sms:et. Jag ringde i full panik till personen i fråga, och när denne inte svarade så läste jag hela sms:et och insåg mitt misstag. Haha, vadå grundlurad liksom? ; )

Nog om det, nu måste jag tyvärr fortsätta på min så otroligt intressanta uppsats, som för övrigt handlar om hur media framställer brottslingar.. Som sagt, jag kommer hem igen på måndag, så jag kikar väl förbi och skriver några rader om hur helgen blev eller nåt ;P Hare bäst, det ska jag!


Jag saknar dig!
Puss, E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0