UTTRÅKAD!

Ja, precis som rubriken säger, jag är ordentligt uttråkad!! Jag har precis haft historie prov i a-kursen, haha lätt IG! ;) Alltså, jag hade faktiskt pluggat rätt så mycket, trodde jag i alla fall, men så var icke fallet! Eller, ja jag pluggade fyra timmar igårkväll, men sen lessnade jag och jag hade ungefär 3 sidor kvar att läsa, men jag gick och la mig istället med tanken att provet kan ju inte bara vara på de sistnämnda sidorna. När jag sen får se provet idag, haha joru! Då är det till ungefär 80% gjort på just de sidorna! Behöver jag tillägga att till nästa prov så kommer jag att läsa ALLA sidor!

Tillråga på allt så är min andra hälft inte heller här, hon är sjuukis idag också :/ BLI FRISK nu SAJAH! Det är så otroligt tråkigt när du är sjuuk! Johanna, om du läser det här, säg då till din hals att bli frisk, och kom tillbaka till skolan? (A) :)



Min absolut bästa vän i hela världen
Jag älskar dig!  <3

(Okej, bilden är typ asgammal, men jag diggar den! <3)

PUSSHEJ!

Kommentarer
Postat av: johanna

provet gick säkert bra ska du se :)

hehe, i will! ska verkligen säga åt den på skarpen och be febern sticka;p för jag orkar inte vara sjuk mera nu:/

saknar och älskar dig, bästaste bästa vän^^



PUSS&KRAM!



p.s bilden är sööt, och våra hårfärger är ursnygga ;} haha! d.s

2008-09-18 @ 14:32:17
URL: http://zcholanta.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så brukar det vara att det man inte tror kommer på provet KOMMER ALLTID! Hoppas det gick bra ändå. Kan säga att mina historieprov inte heller gick så där jättebra men klarade kursen iaf :)

2008-09-22 @ 17:28:55
Postat av: Anonym

Ska kanske skriva att det var från Tjobi oxå ;) ;)

2008-09-22 @ 17:30:21
Postat av: Patrik

HEJ! LÄS MIN BLOGG OCH FÖLJ MIN VÄG TILL MIN MÅLVIKT: 27 KG!



MVH/PATRIK

2008-09-22 @ 17:48:41
URL: http://tjugosjukilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0