Lördag

Vad hade jag för mig i lördags då? Jo, först följde jag med Mamma & co på bibblan och fikade och lånade en jätte-intressant bok om Numerologi, asbra bok! Den rekomenderar jag verkligen! Handlar om hu rdu med hjälp av ditt namn och personnummer kan räkna ut hur du är som person o.s.v  Skrämmande sann faktskt ;O

Sen var vi också ner en sväng på stan för att inhandla lite grejjer, bland annat en present till min älskling som fyller 18 på trosdag, men tyvärr blev jag inge klokare på det, jag vet fortfarande inte vad jag ska ge honom (har ju köpt en grejj redan, men jag vill ge honom nått mer), men mamma och Jossan hittade något i alla fall. Vad det är säger jag inte, med risk för att Marcus går in och läser :P  Själv fyndade jag ett 1000-bitars pussel till mig själv på rean ;D Får se nu om jag har tålamod till att bygga det bara.

Vidare fortsatte jag att handla maten till kvällen, då jag hade lovat att bjuda älsklingen på matm han har ju bjudit mig så många gånher, så nu tyckte jag tat dte var min tur att bjuda igen lite. Blev ganska bra faktiskt (till min stora förvåning :) ),det blev kyckling-wok med nudlar och currysås och jättegoda grönsaker, och till efterätt fick det bli vaniljglass med päronhalvor, MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0