I´m back from Småland!

"Vi säljer inga bullar här"  Så klockrent!


Heej!
Nu har jag kommit hem igen, eller ja, egentligen kom jag hem i tisdags, men endå ; P Hade jättetrevligt därnere faktiskt, förutom att dom inte verkar kunna tillaga mat där? Vilken pizza-bagare stoppar inte in en pizza, eller en rulle för den delen, i ugnen? Först beställde jag en Hawaii-rulle, åsså frågar han vad jag vill ha på, Hawaii-pizza=hawaii-rulle, fast med sallad och grejjer? Och sen, när jag väl får den, och vi såklart har åkt "hem" för att äta, då är den kall! och när jag öppnar ser jag till min förvåning en stor kall degklump inrullad i folie? Ursäkta, men VAFAN? man stoppar väl in en pizza i ignen eller? Nä, jag fick en kall degklump med lite sallad i. Konstigt folk dom där smälänningarna...


Aja, nog om det, vad har jag gjort mer än å stört mig på pizzabagare då? Jo, jag var ju på 50-års festen också! :) Det va kul, synd bara att man var så himla trött sen bilresan, man kund eliskom inte riktigt njuta av festen fullt ut, sen hjälpte det ju inte direkt att jag inte kände en kotte där, förutom min pojkvän och hans mamma+sambo då. Men, det var kul endå, god mat och trevligt sällskap.
Vi gjorde inte så mycket mer sen, förutom att hälsa på alla, Marcus har nämligen lite släkt där nere.


Väl hemma har jag suttit och redigerat min dokumentärfilm som ska vara klar den 12 september, alltså på fredag eller nått sånt där. Men jag tror faktiskt att jag börjar på att bli klar med den redan nu. Slutet på filmen är jag väldigt nöjd med, och tyvärr det enda. Början blev inte så bra, och frågorna blev lite konstiga, lite hackiga på nått sätt, jag vet inte. men nu får det bli som det blir helt enkelt, jag orkar inte tänka på den mera. Det får bli det betyg det blir, om det inte blir IG d.v.s, men det ska det ju inte bli. Ja, det är typ det jag har "roat" mig med ikväll, trååkigt! säger jag bara, inte för att jag hade haft något roligare för mig endå, men i alla fall.


Höll ju nästan på att glömma, haha, hag och Johanna har piercat oss nu i veckan också. Den som väntar på något gott och så vidare. Och jag säger bara det, ni som funderat på att göra en piercing i läppen, gör det INTE! Lyssna inte på alla som säger att dte inte gör ont, det gjorde SKITONT! Kan faktiskt erkänna att jag grät lite, vet inte om dte va just för att det gjorde så ont, kan ju ha varit att allt släppte precis när han tröck in nålen, kan ju tillägga att jag gick och var nervös hela dagen, och typ bombarderade stackars Johanna med kommentarer som att jag skulle svimma och sedan dö, haha, ja nervös var jag ! Sorry Johanna ! Men jag överlevde ju! Men jag skulle aldrig göra om det! Trots att jag faktiskt ska pierca tungan snart, men det är en annan historia, får hoppas på att det gör mindre ont. Den gången får jag väl tracka min pojkvän istället för Johanna, eftersom han också ska pierca tungan, samtidigt med mig :)


Nu tror jag inte att jag hade nå mer att säga, får se om kameran vill vara snäll och dela med sig av bilderna, eller om jag måste slå sönder den först. Aja, bonne nuit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0