Helgen, som för övrigt passerade förbi i en väldig fart!

Ja, jag tycker veckorna och helgerna börjar gå så fruktansvärt fort, jag tyckte det va nyss jag fyllde år och det i alla fall fanns en liten gnutta sommarvärme, och nu är det helt plötsligt oktober och alla träd är nästan helt kala och löven ligger på backen i en hel drös olika vackra färger. Vart tog sommaren vägen?

Jaja, nog om det! Den här helgen har varit ganska mysig fast den försvann ganska snabbt, i fredags var jag och Johanna in på bibblan en sväng för att leta en bok om stipendier, jag och Johanna har bestämt att vårt projektarbete ska bestå i att åka till London och fota, fota fota! Men för att komma dit så behöver vi lite pengar. Efter det sprang vi vidare upp till Landsarkivet med hoppet att kanske kunna fixa en APU-plats där, men så var inte han som vi skulle prata med där, så vi tog en salladslunch på Ica-Kvantum och gick sedan ner igen för att fråga efter en annan person som kanske kunde hjälpa oss, och då visade det sig att den personen inte heller var där, så typiskt! Så då drog vi ner till stadsparken istället och Johanna fotade lite till en läxa hon hade, och jag och cebbe fick leka modeller, haha xD Men kul var det!


Haha, gillar Cebbe´s min där, ser ut som han är asrädd!


Höst-shopping någon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0