Som jag trodde..

APU:n på Landsarkivet var/är skitkul! =D speciellt när johanna också är där. Har gått kanon den första veckan, och nu är vi (tyvärr) inne på vår andra och sista vecka, iaf för den här gången ;P lite kort apu den här gången, men men. det kommer mera! Ska iaf kila förbi avdelningschefen imorrn och se ifall det kanske behövs någon flitig extra-jobbare under jul/nyår, och hoppas på det bästa ;D

Annars då? Nä, det har typ inte hänt något mer tror jag ;O Ovanligt va? Haha, och det lär ju inte hända så mycke mer heller, förutom att det är lov nästa vecka, och sen drar johanna till thailand och lämnar mig ensam kvar här i sverige i hela tre veckor :S :'( okej, helt ensam är jag ju förstås inte, cebbe och marcus är ju hemma, men endå, JOHANNA! Men innan det tänkte vi dra ihop en liten middag, på lördag, som någon slags avskedsmiddag kanske ;P haha, bnärå, mne dte blir mysigt, bara vi kommer på vad vi ska käka. marcus och cebbe kommer aldrig på nåt, så det får nog bli jag och johanna som får fixa allt ( som vanligt ;) )

Nu ropas det att det är maat, cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0