Ibland blir saker och ting inte riktigt som man tänkt sig..

Nej, förresten, jag ångrar mig, saker och ting blir ALDRIG som man tänkt sig, så det så! USCH!

Men ja, kvällen blev ju bättre än bäst i alla fall, haha jag hade grymt mycke roligare utan dig ska du veta!

Nog om det, kvällen började med att jag åkte till min bästaste bästa vän Johanna ( såklart!) och käkade mat, kyckling wok med nudlar! MUMS! Johanna är för övrigt bäst på att laga mat! (Y) Sen fortsatte kvällen med godis/chips/dricka framför tv:n med mycket skratt! Jag och Johanna kommer att leva aslänge! :} Så det så! Haha ;> Jag älskar dig, bästaste bästa vän, <3 ! Moore of thoose nights tack! ;D

Förresten, var ner till Tonhallen i Sundsvall igår för att se Magnus Betnér, vilken kille alltså! Så sjuukt bra! Han är bara så sjukt rolig! Jag hade ju köpt biljetter till Magnus Betnér´s "show", till Marcus i födelsedags present, så han var också med, och det va Johanna och Cebbe med! :D

Näru, nu hade jag tänkt att gå och dö en stund!

Men vi ses väl imorrn på kajjan!? Gratis inträde och halva priset på drinkar fram till tolv! Me and Johanna will be there!

GONATT!



MAGNUS BETNÈR - BIG LOVE! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0