Helg!

Yes, nu är det äntligen helg igen! WIIEE! Som jag har längtat! Fast ändå inte, allting blev jättekonstigt med den här helgen faktiskt, jag gick från asmycket roliga planer till inget alls, och sen massa kul igen! Haha, först var det meningen att jag, mamma, mats och magda skulle dra till stockholm och bara mysa, men sen blev det ingenting av med det, och då skulle vi åka till gävle istället, har nämligen en kusin som fyllde 20 igår! :D Och sen kom jag ju på att jag hade både ett hemprov i historia och en feet j*vla inlämningsuppgift i Geografi! SKIT! så, det blev inge gävle den här helgen för mig, istället så har jag spenderat min fredag på bibblan med johanna, och det är alltid lika kul med johanna, jag förstår inte hur hon gör faktiskt, i de mest jobbiga stunder och tråkiga, så får hon en alltid att skratta! Johanna är lite bättre helt enkelt! BÄSTAVÄN<3

Senare åkte jag hem för att byta om och duscha, för jag har inte bara en kusin som fyllde år igår, världens bästa lillebror fyllde också år igår! Så jag åkte dit med farmor&farfar samt krikka och fikade lite mumsig smörgåstårta!

Senare idag ska cebbe och johanna komma hit och käka middag, blir askul! Blir kanske någon sväng på krogen också, vi får se ;) Vad händer annars då? Jo, jag är pojkvänsfri i helgen också, marcus är och jagar uppe i edsele ;/  Men men, jag klarar mig, jag har ju cebbe och johanna! sry älskling! ;P Dessutom kommer han ju hem på söndag satt :) Ja, förhoppningsvis sover johanna över här imorrn också! 

På måndag är börjar en av två APU-veckor också! Jag och johanna har äntligen fått en plats nu! Det blev Landsarkivet igen för min del, och jag fick även med mig johanna, är övertygad om att det kommer bli skitkul! =D

Later, måste sova nu! ;D nattinatti!


Landsarkivet i Härnösand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0