Wiie!

Äntligen något positivt i den annars så grå vardagen! Min jacka fanns i en butik nere i Värnamo! Haha, ja det blir en lång resa för min älskade jacka! Jag var nere i Sundsvall igår för att hitta en vinterjacka, hitade en som jag vart förälskad i, men såklart fanns inte den färgen som jag ville ha! Det fanns svart, men alla jackor samt kläder(!) som jag har är svarta, så jag tänkte att vinterjackan skulle få vara röd. Killen i affären var jättetrevlig och kollade om den fanns på stadiums webbshop, och det gjorde den! :D Men han kunde inte beställa den, utan det var vi yvungna att göra hemma själva, okej tänkte vi och åkte hem och skulle beställa den, tro ni den fanns då? NÄE! Antingen så kollade han fel eller så ljög han(?) för där fanns den inte. Nähe, då tänkte vi vara smarta och ringa ner till Gävle då, och kolla om den fanns kvar där, min moster ska nämligen komma upp hit på fredag så då kunde mormor köpa den och skicka med Pia den då. Jaha, där fanns den inte heller, men expediten i Gävle sa att det fanns två jackor kvar i hela Sverige och de fanns ända nere i Göteborg! Sagt och gjort, mamma ringde ner till Göteborg, där fanns den tydligen inte heller, expediten i Gävle hade fått upp att jackan skulle finnas i en butik som inte har öppnat än(!?) Hur hon lyckades med det har jag ingen aning om, men då satt jag mig ner själv och kollade på nätet och wips, så hittade jag den i Karlstad och Värnamo. Mamma fick ringa och Karlstad svarade inte, så det fick bli Värnamo, och där fanns den!!! ASLYCKLIG! Så butiken i Värnamo skickar upp den till veckan! Ibland ska man ha lite tur också! ;D
Nä, nu måste jag fortsätta med geografi, exogena och endogena krafter, here I come!


Skitsnygg är den, och schön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0