Usch!

Ja, livet sucks right now!

Varför lägger alla lärare alltid alla läxförhör och prov samtidigt? vavava? Jag blir så less! Just nu har jag typ hundra olika saker att göra, men hinner bara typ 20 känns det som. Jag ångrar verkligen att jag valde geografi, jag hoppas att dte inte blir likadant med spanskan, då blir jag helt tokig!!! Just nu sitter jag med läxor, prov, middagar, födelsedagar och krogutgångar upp till halsen! Åtminstonde så känns det så. Jag har hittills tackat nej till ett födelsedagskalas, en middag och två krogutgångar. Jag känner mig så tråkig! Jag vill inte vara tråkig! Men det får nog bli så ett tag framöver. nej, nu måste jag sätta igång med geografin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0