Update!

Ja, en liten update då!

Veckan blev väl ungefär så som jag beskrev i det förra inlägget att den skulle bli :) minus simningen, fast plus promenader istället ;)

Helgen blev som följer, i fredags var jag och marcus på födelsedagsmiddag hos marcus farbror, trevligtrevligt! Sen på lördag morgon for vi iväg till marcus farmor i öje, för att baka havrekex ;D Vi hann även med några snöbollar och lite gråt, två av marcus små-kusiner var också med, så det blev snöbollskrig! :D Slutade med att jag blev mulad, men men ;P Senare på kvällen var det dags för Jonas 18-års fest! Kvällen började ju bra, men slutade ganska dåligt, lite gråt och bråk, men jag överlevde natten i alla fall! Igår var jag på middag hos farmor&farfar, pappa med familj var med också, vi skulle fira lite sen farsdag. Farmor hade köpt en sån här exotisk planka, hur god som helst! MUMS! rekomenderas ! :D Senare på kvällen blev det plugg, historia, tycker det ät rätt mycket historia nu faktiskt :S sen vid 12 tiden, på kvällen när jag äntligen kände mig klar, så var det bara att pallra sig upp till jobbet som väntade, behöver jag säga att jag är trött idag?
Några pics från festen; ENJOY!

    

festen  
bilderna tagna från bilddagboken ;D


Förresten, idag får jag hämta ut min jacka! WIIE! Kärlek <3

/emmelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0