Hola!

Igår började min spanska på distans! Jajjamän! Roligt, fast det känns som att kan kommer blir lite små-svårt ;P Var fjärde vecka så ska min lärare ringa till mig och så ska vi prata, enbart spanska? :S Jag undrar hur den biten kommer gå.. Men men, jag hoppas på det bästa! :D

Den här veckan har jag fullt upp igen! Imorse när jag vaknade började jag med att ta en promenad på 5 km, hem och duscha, fika lite och uppdatera mig i bloggvärlden! Ja, jag älskar bloggar! Haha, marcus hatar när jag läser bloggar ;D Och nu sitter jag här och ska läsa lite spanska och geografi tänkte jag. Jag är ju ledig idag förresten, alla tisdagar är nu lektionsfria! Så himla härligt! Det behövs verkligen, läste lite om målen och så i spanska, och de räknar med att man lägger ner 1 ½-2 timmar om dagen på spanska! Shit, så mycket tid har inte jag över varje dag. Men det blir till att ta igen lite på tisdagar, har ju ändå inget annat för mig.

Resten av min vecka ser ut dom följer;

Onsdag:
* Skola, har utvecklingssamtal! (som jag får gå på helt själv nu eftersom jag har fyllt 18!)
* Badhuset på kvällen, simmasimmasimma
* Hem och försöka hinna plugga en liten stund innan läggdags

Torsdag:
* Skola, har bara rörligbild då, funderar på att jobba hemifrån
* En prommis igen på 5 km
* Plugg

Fredag:
* Skola först, en lektion
* Antingen badhuset eller en promenad, får se vilket humör jag är på :P
* Middag hos marcus farbror som fyller år
* Möjligtvis krogen med Vikkan, hennes kompis fyller 18!

Lördag:
* Fest
* Krogen

Söndag
* Pluggapluggaplugga
* Jobba

Räknar dagarna tills du kommer hem Johanna! Saknar dig!
Ja, det var väl allt tror jag, hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0