Äntligen!

Ja, äntligen fungerar mitt internet som det ska!

Nu blir det mycket hopp i rader när jag ska berätta vad som har skett den här veckan, men jag ska göra mitt bästa!

För det första så har jag varit med i tidningen igår! Ja, nu i veckan blev jag uppringd av tidningen och några timmar senare blev jag intervjuad per telefon av en reporter i Sollefteå! Haha, askul! Dubbelblad i tidningen och massor med bilder på mig! Fast det var ju såklart inte två hela sidor om mig, nejnej, det var jag och tre tjejer till! ;) Vi fick svara på några frågor, och sedan hade dom tagit ett utdrag från bloggen och skrivit in det i tidningen och även ett kort på själva bloggen ;D Haha! DERU! ;P

Vad mer? Jo, Johanna har åkt nu.. ='( Min bästaste bästa vän har dragit till Thailand i TRE veckor nu! och lämnat mig ensam i kalla sverige :( Buhu! Astråkigt! Vem ska jag nu skratta med på skolan? vem ska jag nu kolla på hockey på O´learys med? Vem ska jag nu ha roligt med på helgerna? Usch, det känns jobbigt faktiskt.. skitockså!

Blev kanske inte så mycket hopp i raderna, men ändå! Idag ska jag bara ta det lugnt tror jag, carro och sandra tjatade om krogen, men jag vet inte, vi får se. Ska i alla fall åka med mami till minneslunden och tända ljus. Blir kanske en sväng till ramvik också.

Hejsahoppsan!


emmelieochjohannaförettbratagsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0