Ångest!

Ja, mycke ångest! Skolan har börjat idag igen, efter två underbara veckor på Landsarkivet med Johanna och sen ett värförtjänt lov! Mera lov? Snälla! Var verkligen svårt att komma upp ur sängen imorse, för tidigt och sen kom jag på att det blir tre veckor ensam i skolan :( Johanna, kom hem nu! det räcker med 2 dagar!? (A)

Väl på skolan insåg jag för det första att jag var 10 minuter sen, och sen att jag hade glömt min historiebok hemma. Typiskt mig! Blir att ta igen allting efter skolan, som om jag inte hade nog medsaker att göra redan!?  STOR inlämningsuppgift i Geografi, pluggning till prov på onsdag i arbetsmiljö&säkerhet, och sen två inlämningar i historia, en till ikväll och en till nästa måndag. För övrigt ska jag hinna med att simma ikväll också! Fast det gillar vi! Men ja, det blir ju också själv, marcus tatuerade sig nämligen i torsdags, så det blir inget bad för han på några veckor! En ganska stor, men snygg tribal på armen.

Ja, nu har jag hål till klockan ett, trååk! Det finns ingenting att göra på dessa håltimmar, böckerna har jag såklart hemma, så jag kan inte plugga nått ;/

Det är helt klart INTE min dag idag....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0