A few updates..

Johanna har kommit hem! WIIEE!
Haha, och sen dess har vi;
* Varit på Wirströms och firat detta samt skvallrat lite om ditt&datt
* Tjockat oss ordentligt för typ tre år framåt, chips, dipp, godisoch ostbågar framför en harry potter film med Tess ;)
* Vi har dessutom börjat planera vårt projektarbete mer på "riktigt" nu, i veckan ska vi skicka stipendieansökningarna och vi har kollat upp priser och hotell och så! Kommer bli världens bästa och definitivt den roligaste resan, det känner jag på mig! Och att det är med de två bästa tjejjorna i världen gör ju inte heller så mycket! ;D (Som såklart är Bästis & Tess!)

* Min dator har kraschat eller nått, så jag fick formatera om den, känns som jag blev rånad på en liten bit, hade så mycket minnen och skolarbeten på den. Kunde rädda lite, typ det viktigaste, men tyvärr långt ifrån allt. Men men, datorer är inte att lita på helt enkelt. För att vara riktigt säker på att allt sparas och inte kan raderas så skulle man ju ha köpt en extern hårdisk, men har man råd med det? NEJ! Skolan (iaf där jag går) räknar med att man har sparat allt skolarbete på två ställen, ifall datorn skulle gå sönder, och för att genomföra detta fick vi precis ett USB-minne av skolan, på 2 gb, HUR tror dom att allt skolarbete ska få plats på det lilla minnet? Till svar fick vi att man kunde ju alltid skaffa sig en extern hårdisk. Herregud, studiebidraget är ju bara på 1050 kr, en extern hårdisk med 1000 gb minne går på 1600. Hur hade dom då tänkt att vi ska ha råd med en? En liten fråga bara...

Nä, nu måste jag tillbaka och hjälpa Marcus att diska, jag ska för övrigt käka här idag :) Myyspys med darl, makaroner och korv ;D




Gammal
bild, men jag gillar den <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0