TJO!

   

Hallå där hjärtat!

En liten update: Igår var jag först på stan med marcus och cebbe, sen drog jag hem och tittade på bonde söker fru på nätet, missade sista avsnittet nämligen! Vidare, på kvällen blev det bio för hela slanten, The day the earth stood still, verkligen asbra film! Man fick nästan ett litet wake-up call! SE DEN! Ja, sen när jag kom hem så tittade jag på Mamma mia, kändes som jag var den enda i världen som inte sett den ännu, den var sådär, jag trodde att den skulle vara bättre.. men men!

Nyss fick jag ett samtal av Tess, resultatet blev att jag snart ska gå och göra mig iordning för att sedan bli hämtad av henne, upp till henne och kolla nån nice film och kanske käka lite, TREVLIGT säger jag :) Får se om det händer nåt mer under dagen, jag kommer väl tillbaks antingen ikväll med en update eller imorrn ;D Vi får la se!

Until then, peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0