Söndag

Bloggen har varit lite konstig, det här skulle ha publicerats igårkväll!


Idag var jag i Sundsvall med familjen, vi åkte in till stan för en gångs skull, och inte till birsta ;P Var inte så mycket rea tycker jag och det fanns inte så snygga kläder heller, men jag kom i alla fall hem med två bh:ar, två par trosor, en tröja/tunika/klänning samt en liten väska med hårrullar som jag ska använda på nyårsafton och till det köpte jag glitterspray, så jag ska vara både lockig och glittrig! :D Efter shopping turen gick vi och fikade på Charm, gullgt ställe, bilder kommer nog sen, när min dator har beslutat sig för att sluta strejka d.v.s! Och sista stoppet innan hemfärd blev mammas söta farmor! Så pigg och rask fast hon är hela 85 år!

Nu har jag precis kommit hem från jobbet också, så nu ska jag äta och duscha, sen kommer marcus hit och myser!

PUSSHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0