Söndag

Jag sitter just nu och ska titta på Grinchen som började precis, jag älskar den filmen! Det är en sån mysig film, missförstå mig rätt, den är ju ganska hemsk i sig, men ändå så mysig! Aja, den här helgen har jag inte gjort mycket alls, i fredags hyrde jag och johanna en film, 27 dresses, gullig men förutsägbar film. I fredags kom också en av mina småkusiner och min moster upp hit från gävle, och de ska stanna till imorrn. Igår var jag ner en sväng på stan och köpte en borste till hårförlängningen, sen hem och kollade på tv resten av dagen. Rätt tråkigt, men vad ska man hitta på annars då? Det finns ingen snö, det är bara halt eller blött, alternativt både och! Tråkigt tycker jag, vi får alltid en grön jul.. Stan  går man ju runt på 10 minuter, så vad ska man göra då? Kanske knyta på sig skridskor direkt på skorna och ya en promenad? Nja, jag tror inte det..

Annars då? Det är ju snart jul, men inga julkänslor har jag, det känns också lite tråkigt. Det är konstigt, det mesta känns grått och trist, när man egentligen ska vara jätteglad för det är ju julafton på onsdag. Men det kanske kommer, jag vet inte.. Ja, en bra grej är ju i alla fall att mormor och kent kom idag! Haha, mormor hann bara in genom dörren så for hon igen! Mamma och mats skulle nämligen ner till birsta för att inhandla de sista julklapparna, och då ville hon följa med. Haham jag skrattade lite åt henne, hon kom ju precis från det hållet, och så ska hon tillbaka igen! Mormor bor också i gäcle, precis som alla mina kusiner och moster och morbror. Dom ända jag har av släkten här är mamma, farmor, farfar och min farbror, sen bor alla andra utspritt överallt. Kommer nog kännas lite konstigt när alla åker hem, vi ska vara själv hemma i år, och moster ska vara hos mormor.

Jaja, nu babblar jag bara en massa strunt, kommer tillbaka när jag har nåt vettigt och säga!

Hare så bra! HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0