Parlamentet

Jag har kommit fram till två saker under den här helgen, jag är nog ingen krogmänniska men jag är en väldigt bra vän, eller så är jag bara korkad. Hur tänkte jag här då? Jo, igår gick jag med johanna på krogen, jag hade själv ingen lust att gå, men johanna ville ju, så jag följde med i alla fall. En bra vän så att säga. Väl där nere så var det ganska tråkigt, johanna älskar att dansa, medan jag inte gillar det alls. Jag bestämde mig för att gå ut och vänta på henne istället, hon kunde dansa och jag kunde ta en promenad och vara tillbaka till 2-tiden för att gå med henne hem. Det här gjorde jag också, men jag tror att jag fan förfrös mina tår, när vi väl var hemma vid tre tiden trodde jag att jag skulle dö, jag hade så fruktansvärt ont i fötterna, de brände som bara den! Haha, hela fötterna plus tårna var dubbelt så stora som vanligt också. Så ja, antingen var jag en sann vän som väntade på henne, eller så var jag bara väldigt korkad.

Hur som helst så har jag kommit fram till att jag nog inte ska gå ut på krogen mer. Det hände inget speciellt som liksom understödjer detta, men jag känner helt enkelt att det inte ger mig något. Livet är ju redan kort som dte är, så varför slösa bort det på grejjer som ändå inte ger något?

Annars har det varit en rätt bra helg, fredag och en liten bit av lördagen spenderade jag spelandes och busandes med världens bästa lillebror och senare på lördagen innan krogutgången så kom johanna och käkade lite mat. Gjorde det jag nog är bäst på, kyckling-wok med nudlar och bearnessås (stavning?;P) Idag har jag varit på badhuset och tittat på min andra lillasysters lucia, där åker lucian med levande ljus över vattnet på en liten flotte, ashäftigt! Tyvärr blev det inga bilder, jag glömde nämligen kameran hos marcus, som jag för övrigt sitter och väntar på nu. Han har varit sjuk under hela tiden jag har varit borta, så nu tänkte jag överraska honom med glass för hans onda hals, choklad som är hans favorit, och så lite lussebullar och ljus. Men den gubben gick inte, när jag kom hit så var han inte hemma! Han ringde nyss och sa att han var hos sin mamma, så jag får väl se när han dyker upp :)

Förutom lucian så har jag också jobbat och slagit in en och annan julklapp. Ska fortsätta med julklappsletandet till veckan. Sätta i löshåret ska jag också göra, men först måste jag färga mitt eget lite mörkare, på tisdag blir det. På onsdag tänkte jag och johanna gå en sväng på ikea och se om vi hittar något.

Men nu hör jag att marcus kommer så nu ska jag gå och pussa lite på honom! 

Hejs!


Kommentarer
Postat av: zcholanta

DU ÄR VÄRLDENS BÄSTA VÄN <3 ily.

men du skulle inte ha stått ute ju!! :(

2008-12-14 @ 21:11:19
URL: http://zcholanta.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag känner exakt samma som du. Jag är ingen krogmänniska. Förra helgen när jag var ut med Carro var det astråkigt. Krogen är nog ingenting för mig men jag ska ändå fortsätta gå på krogen vid fåtal tillfällen.

2008-12-16 @ 00:13:50
URL: http://spjulia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0