Lördag

Fan, jag önskar att jag var bättre på att skriva blogginlägg, skriva oftare alltså. Men men , det här funkar ju också!

Jag har nästan nyss kommit hem från en heldag hos farmor&farfar, både farmor och pappa har fyllt år, så vi firade dom idag. Träffa lillebror fick jag också göra, och det uppskattas vill jag lova! Det bestämdes också att jag och Marcus ska ha Pontus en hel helg i januari nån gång, då pappa och annica ska ha "vuxenhelg" i stugan och bjuda med några grannar och så. Det längtar vi till! Kvällen fortsätter med mys, jag och marcus har fått biljetter av hans kära mor till en liten julgala på teatern ikväll, Sara Löfgren ska bland annat medverka. Blir nice tror jag, och har jag tur så orkar Johanna också följa med, sjuklingen :/!


Sara Löfgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0