It´s soo NOT my day..

Nä, det är verkligen inte min dag idag! USCHA! Och nu kan man ju undra varför det inte är min dag idag, jo så här var det, först så stängde marcus av väckarklockan så vi missade bussen till skolan, där jag skulle luncha med johanna och söka julklappar. Happ, tänkte jag och tänkte att vi skulle ta nästa buss till svall då, men jaha, då går inte nästa buss förren fem i elva, och då tänker för det första inte marcus åka till skolan, och för det andra gick det ingen buss från marvus förren fem över elva, och det gick ju inte. Så då fick jag promenera till stan, mhm, nu låter det som att jag är aslat, okej det kanske jag är, men det var liksom inte det som var själva problemet, problemet var att jag ska ju till pappa idag, på obestämd tid, så jag hade en feet väska! Jag klarade mig nätt och jämt till stan och hann precis med bussen, väl på bussen så tänkte jag sova bort min ilska, gick det då? NÄE, för då kommer en viss mamma med sina arbetskompisar och sätter sig bakom mig och tjattrar HELA resan ner till sundsvall. Haha, ja man kan ju tro att det hela slutade här, haha då trodde ni ack så fel! När jag går över torget i sundsvall så går min axelrem sönder och jag tappar väskan! hahaha, this is soo not my day! Väl på skolan så inser jag nu att jag inte börjar förren halv två :)

BEHÖVER JAG ENS NÄMNA ATT JAG ÄR LITE ARG?!?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0